Att vara slav under...

Teknikens under är inte lätt. Fortfarande funkar
inte tv, internet eller tv. Men jag lyckades damma av
ett gammalt kontant mobilt bredband som jag inte lyckats få
igång förut. Nu kan jag surfa på nätet i alla fall. Får lov
att säga att det suger att vara utan internet. Man blir
ju helt rastlös när det inte fungerar. Vad gjorde man innan
facebook och surfandet? Det har jag förträngt. Skrämmande
utveckling. Man blir rädd för sig själv. Man borde
åka till fjällen och sitta i en stuga och försöka överleva
en vecka utan internet och tv. Nä fy vad trist. Just nu är
Sofia i Thailand med sin pojkvän Aliev. Vet ni att fem svenskar
har dött under den tiden hon har varit där. Snacka om att man får ont
i magen. Jag har fått livstecken och jag förstår ju att hon inte
kan höra av sig hela tiden. Men visst är det lite oroligt i magen.
I morgon åker Wiktor och hans mamma till Egypten. Fler att tänka
på. Men alla är snart hemma igen och vad som helst kan ju hända.
Man kan ju vara på fel plats vid fel tillfälle hemma i svea rike med.
Önskar de alla en underbar resa.
Mitt internetproblem får vi hoppas löser sig snart. De skulle skicka ut
en tekniker.


Den här sköna killen har varit hos skolsköterskan idag. När hon frågade
om han trivdes i skolan så säger han:
- Inte på mammaveckan för då vill jag bara vara hemma med mamma.
Han är ju bara för söt.
Jag har vissa problem i bland att lämna han på skolan. Han suger sig fast
som en bläckfisk på mig. Personalen får dra loss honom och hålla kvar
honom. Men allt är över på några minuter. Sedan har han hur kul som helst.
Bara lite mammig.

Den här lilla söta tjejen gråter om hon måste vara hemma från skolan
om hon tex är sjuk.

En snömodell?

Snygga vinterkläder från Team Sportia. Jag bara älskar den mössan
som hon har på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0