Vackra vyer....

Igår fick till och med jag ta på mig mössa.
Gympaskorna utbytta till fodrade vinterskor.
Tjocka vantar som boxningshandskar. Lite svårt
att köra bil med dessa för jag sätter på vindrutetorkarna
hela tiden med de. Men påpälsad styrde jag
kosan mot östra stranden i går. Tänkte man kunde
fotografera lite is.

Snopet när inte isen hade fruset på den sidan jag gick. Ännu surare
blev jag när mitt favoritobjektiv inte fanns i kameranväskan.
Vem har lagt ur det? Kan väl bara vara jag själv.

Men lite ljusiga bilder blev det ändå. Men himla kallt om fingrarna.
Det går inte att fota med tjocka vantar.

I går började underbara melodifestivalen. Vi var bortbjudna till
Maja och Mats. Deras lilla son Gabriel fyllde 1 år. Vilken tur att
barnen ville se på melodifestivalen. Så vi vuxna fick också se.
Mina favoriter var Sean Banan och Lorraine. Jag bara älskar melodifestivalen.

Vackra Maja och söta Gabriel. Taget med iphone. Ok det blir inga
bra bilder när det är mörkt.

Det blir inte heller bra bilder på mig i mössa. Inte ens skärpan
blev bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0