Precis som engelsmännen...

Så vänjer man sig kanske med allt regnande. Men fy vilken trist
vecka. Sista semesterveckan och jag trodde att vi skulle
kunna åka och bada varje dag. Förra veckan höll jag mest på
med att städa inför mäklarvisningen. Jag hade ju inte ungarna och
denna vecka skulle jag njuta mer av min ledighet. Ungarna vill
bara sitta vid datorn och gör allt för att få extra tid där.
I morse sken solen och jag sa hurra och ungarna blä.
Jag blev så arg på de för de hellre vill sitta inne. Vi har den
regeln att ingen dator mellan 11 och 18:00. När klockan
börjar bli sex så börjar de nedräkningen. När det regnat så
så har de fått ha lite extra tid vid datorn.
Ett av barnen önskade livet ur en spindel för att det skulle bli mer regn. Vet om det
händer något när en spindel dödar en fjäril. Men jag kunde inte låta bli att försöka
hjälpa fjärilen som satt fast i spindelns nät.
Denna lilla bebisen bet Jasmine när hon kom för nära. Man får passa sig.
En mås flög över after beach Tylösand i fredags.
Askungens fot? Lite studiofotografering igår. Inser att jag behöver ha
en större lokal att fota i. Någon som har en lokal till uthyrning för en billig
peng så hör av er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0