Turistens klagan...

Att Halmstad är en sommarstad börjar kännas vid. Folk överallt och varför måste
alla handla samma tid som jag. Bilköer som ringlar mot campingarna och badstränderna.
Förvirrade barnfamiljer och medföljande farmödrar tröstar bortskämda barn på
parkeringen på eurostop. Billarm som tjuter och måsar som glufsar i sig rester
av borttappade glassar.  Unga män i rosa Ralph Lauren tröjor som köar på
systemet, och tyvärr grabbar man ser på en gång vilken tröja som är kopia från
thailand. Men jag har semester så det gör inget att det är köer överallt.
Städar och fixar på Fyllinge mest. På måndag är det förhandsvisning för några som inte
kunde komma den 19/7.
 
I går kväll tog vi en promenad till stan. Ett litet stopp på bästa butiken. Ni missar väl inte rean?
Kolla in Jörgens skjorta och byxor. Direkt från butiken. Jättesnygg blev han. Själv har
jag ett par liknade vita byxor.
Coola skor.
Fotoutställning på gång. Jag ska försöka ställa ut några foton jag med.
Den här söta drinken slank ned lite senare på kvällen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0