Unikt...

Nästan varje dag blir man påmind vilken unik omgivning man har. Speciellt genom sina barn.När det gäller Casper så slutar jag aldrig förvånas. De senaste testerna visade att hans andningskapacitet ligger bara på 58 procent. Nu har han fått en mask att andas i, en andningsgymnastik som han skall göra några gånger per dag.
 
Det som är unikt med Casper är att han ena stunden sitter i rullstolen.
 
 
För att sedan klättra upp i ett träd. Ja visst är det nervöst när man vet att han har dålig
balans och inga reflexer i ben och armar. Men han måste ju få känna sin frihet och göra det som han vågar.
Jag är en riktigt hönsmamma och tycker allt är farligt. Jag försöker verkligen inte att dalta med honom.
Men det är svårt hitta den rätta balansen med hans sjukdom.
Aldrig lätt att vara förälder. Man lär sig något nytt hela tiden. Speciellt när man är ett så unikt
barn som Casper.
Jasmine är unik på sitt sätt. Vacker som en sommardag. Ett yrväder som sprider glädje och snart fyller år.
 
Vår lilla bonus Wiktor som är så duktig och beskyddande mot Casper.
Min största dotter Sofia som är så unik på alla möjliga sätt. Hon är så duktig.
Min snart nya sambo Jörgen som är så himla unik. Finns ingen som du Jörgen. Älskar dig
av hela mitt hjärta.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Ja alla är vi unika och det gäller att se varje människa som den är och acceptera och respektera. Ni är så fina allihopa. Men du hade ju glömt foto på dig själv, du är ju också unik :-)
Kram!

Svar: Tack Monica, Gullig du är. Kram Carina
Carina

2012-07-09 @ 10:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0