Han fick mig att glömma...

Alla brutna ben och armar för en stund. Det har ju varit ganska mycket den sista tiden. Förutom
Jasmine som bröt armen så bröt ju Jörgens mamma lårbenet för lite drygt en vecka sedan.
Så det har varit lite att pyssla med. Känns som man har befunnits sig i verklighetens city akut
Men idag drömde jag mig bort i några timmar.
Mannen som fick mig att glömma allt för en stund heter Jan Jönsson och är lärare.
Idag hade vi träff med fotoklubben och Jan visade bilder från Island.
Vi fick följa med på en fantastisk resa genom alla årstider och sett unika
bilder. Ingen glömmer väl askmolnet som ställde till det så. Jan var där och fotograferade
utbrotten. Kändes väldigt unikt att ha fått ta del av dessa bilder.
Eva lyckades vinna en bild av Jan samt ha på sig nästan likadan tröja som mig :)
Snygga bilder och jag som aldrig någonsin tänkt en tanke på att åka till Island blev jättesugen.
Verkar ju hur fint och intressant som helst. Jättetack Jan för en fantastisk lärorik och bra
föreläsning.
Vi var lite kulturella igår också. Vi besökte nämligen en utställning av Nils Dardel.
Han med den döende dandyn.
Sedan gjorde vi ett litet besök på kyrkogården. Alla tankar till våra nära och kära som
gått bort.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Väldigt fin bild han Jan tagit! Kramar!

2012-11-07 @ 19:46:05
Postat av: Carina

Ja han är superduktig, kram

2012-11-10 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0