Ett litet bakslag...

Dagen började bra igår. Morgonkaffet till toner
av gamla David Bowie låtar. Underbart sällskap och ett
lugn över våra liv. Målare och snickare på gång i källaren.
Kände på eftermiddagen hur det låses till i mitt knä
på något vis. Sedan kunde jag inte gå. Blev lite skraj och det
gjorde ont ända upp i ljumsken. Svullen från foten och till
ljumsken. Jörgen började prata propp i benet och efter lite rådgivning
med vårdcentralen så åkte jag upp till akuten. Ingen propp eller
skelettskada. Det sitter i musklerna och jag får fortsätta utredningen
på vårdcentralen. Har en tid i eftermiddag.
Lite ruttet känns det att sitta i soffan och titta på våra bästa år och andra gamla tv serier.
Känns som jag är av dåligt gammalt virke.
Men jag får bara bita ihop och kämpa för att bli bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Men va fasen! Stora kramen och hoppas det går över snabbt!

2012-10-10 @ 18:12:00
Postat av: Carina

Tack Moncan :)

2012-10-10 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0