Fotboll är livet....

Trodde väl aldrig att jag skulle gå på fotboll i ösregn.
Men vad gör man inte för att se sin älskling på plan.
Nu kanske Jörgen inte skulle spela fotboll men dock vistas på plan
ett kort ögonblick.
En annan känd sportikon var självklart på plats för att se den spännande och avgörande
matchen på Örjans vall. Jörgens pappa Ingemar.

Drama på planen mellan Nike och Halmia.
 
Nästan kul och lite spännande att se grabbarna jaga den lilla bollen. Härlig stämning
 på läktaren då Halmia är på väg att vinna hela serien.
Matchen drar mot sitt slut. Dags för Jörgen att göra entré på planen.
Glädjen var stor för Halmia som vann med 3-1.
Jörgen överlämnar en check från Team Sportia och Umbro.
Vilken härlig glädje.
I morgon återgår jag till jobbet. Lite bättre men lång ifrån bra. Jag hoppas mitt knä håller
för att jobba. Håll tummarna för mig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Heja Jörgen!

2012-10-15 @ 18:17:12
Postat av: Carina

Han hejar tillbaka,kram

2012-10-15 @ 18:45:39
Postat av: Moncan

Spännande med fotboll.... men inte i regn :-( Kramar och hoppas det funkar med jobb nu!

2012-10-17 @ 11:03:34
Postat av: Carina

Nä inte kul med regn. Men jag satt under tak. Jobbar snart fyra dagar. Har gått bättre än jag trodde. kram

2012-10-18 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0