Bita ihop...

Får lov att säga att allt som varit den sista tiden börjar kännas i kropp och själ. Jag känner mig nästan uttömd. Men det är bara att bita ihop och vara stark igen. Ljuspunkten just nu är förutom barnen lilla Mille.
Jag och Jörgen åkte och hälsade på honom idag igen. Skönt att åka dit och träffa honom i lugn och ro utan barnen. Få lite tips och råd av uppfödaren. Ni ser att han han växt på en vecka.
En fin dag att vara ute och busa med sin syskon.
Sola sig.
Äta välling. Mille till höger.
Sedan sova. Det finns en valp som har orions bälte på sig. Tre prickar bredvid varandra ser ni det? Det är Mille.
Milles rumpa. Rödmärkt är de för att veta vem som är vem.
I morgon åker jag och Casper till Göteborg. Vi ska träffa hans lungläkare.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Vad häftigt med Orions bälte.
Och så söt han är!
Och du är så stark Carina! Jag är med er i alla dessa jävla läkarbesök vet du. Följer med er både i hjärnan med egna minnen och i hjärtat med min förståelse.
Många många kramar!

2013-04-17 @ 07:24:43
Postat av: Carina

ja vår lilla sötis. Tack för att du följer oss Moncan. Vi tänker på er med, tusen kramar tillbaka.

2013-04-17 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0