Ett oskrivet blad...

Då var det dags för fyra veckors semester. För första gången har jag inte planerat in något på hela semestern. Eftersom vi har vår lilla valp så känner man sig lite låst. Lite svårt att hyra stuga eller bo hotell med en valp som inte riktigt är rumsren. Vissa dagar går det jättebra. Kan gå flera dagar utan olyckor. Vi får försöka göra det bästa av dagarna. Ta endags utflykter. Vi har inte ens planerat in midsommar. Känns lite tråkigt att inte ungarna hemma denna vecka. De slutar på fredag. Först tog jag bara tre veckor eftersom de lagt semesterperioderna så dumt. Jag vill ju vara ledig med barnen. Men eftersom vi fick Mille så la jag dit denna veckan med.
I söndags tog vi en promenad på galgberget.
 
Tjusiga blommor och vackert.
Glömde att skriva att Sofia var på besök häromdagen.  Inte lätt att få alla bra på bild
 
Här tittar Mille och Casper in i kameran åtminstone.
 
Mille leker med sin dallekompis.
För att sedan somna.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Den sista bilden visades på din facebooksida, fast i litet format. Först när jag såg den trodde jag att det var två levande dalmatinervalpar (typ att ni haft besök av Milles syskon). =D

2013-06-11 @ 22:14:10
Postat av: Carina

haha, meningen är att vi ska kanske träffa hans syster som också flyttat till Halmstad

2013-06-11 @ 23:32:52
Postat av: Moncan

Jag blev alldeles chockad och tänkte VA! Har dom skaffat en till hund!
Det är inte så lätt faktiskt att se att den är låtsas.
Kram på er allihopa!

2013-06-12 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0