Födelsedag och akuten...

 Idag är det ingen vanlig dag för det är Jasmines födelsedag. Jasmine fyller 11 år.
Uppvaktning på sängen och hon fick massor av paket.
Trädgårdsfest hade vi igår. Jag hade inte planerat in regn. Blev så himla besviken då vi var 30 personer. Som tur var så hann vi äta ute.
Jörgen grillar och underhåller Hoffi.
Christer underhåller mormor och Casper i vår nya pianobar som mamma hade med sig. Lilla Casper hade ont i örat och fick jätteont under kvällen och vi hamnade sedan på akuten. Svullnade upp bakom örat och har fått örondroppar. Vi hade ju alla druckit lite cider och vin till maten och jag tänkte att jag tar en taxi från akuten. (Fick skjuts dit) Klockan 01.30 skulle visst alla ha en taxi hem och vi skulle få vänta en timme trots att jag förklarade att jag hade sjukt barn som behövde hem. Bor man 5 minuter ifrån så vill man inte vänta en timme. Tappra Casper och jag vi började gå hem i regnet. Efter en stund så kom en vänlig person och hämtade oss.
Men trevligt hade vi hunnit ha i alla fall.
Vi fick nästan plats.
Självklart fick vi tårta fast Jasmine ser förvånad ut.
 
Lillebror Dexter sov hela kvällen.
Mille gömmer sig under dynerna idag och är trött och vill sova hela dagen. Själv har jag gjort illa ryggen och har jätteont. Tur man har semester och kan vila. Tack alla ni som hjälpt till med festen och som firat lilla Jasmine så mycket. Speciellt tack till mormor och Erik. Morfar Lelle och Solveig. Anders och Linda. Barnen och älskade Jörgen som även byggt så fint staket i veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Oj då, nu var det allt längesen du skrev. In med lite bilder på husvagnsliv m.m. Hoppas hela semestern varit bra.
Hälsn Moncan.

2014-07-29 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0