Hurra, hurra, hurra.

Ett fyrfaldigt hip hip hurra för min underbara och duktiga Sofia som fyller år i dag. Tänk att hon är 26 år och lever sitt eget liv uppe i stockholm. Tyckte det inte var länge sedan som hon gick runt i sin farmors högklackade skor och släpade runt sitt rosa täcke överallt. När hon var liten var det viktigt med kläder och skor. Tror det är en viktigt bit fortfarande.
Jag har alltid sagt sedan hon var liten. Fia, du är bäst. Jag visste att hon skulle gå långt i livet. Men hon har inte fått något gratis. För hon har alltid på kämpat så hårt för att nå sina mål.
Sofia Lund, Jag älskar dig så mycket och jag är så stolt över att du är den du är. Fortsätt av vara dig själv och glöm inte att njuta av livet ibland. Unna dig chips och en bra film på tv då och då. Du är värd så mycket i livet. Jag önskar att jag kunde ge dig allt. Speciellt en lägenhet i Stockholm. Men jag finns här för dig även om du är långt borta  så finns du nära mig och jag tänker på dig hela tiden. Du ligger så varmt i mitt hjärta.
Du är världens bästa syrra. Dina syskon avgudar dig.
Vacker som en dag och snäll som få.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer i allt som din mamma säger stort grattis från mormor och alla andra in Värmland kram

2014-11-21 @ 12:06:08
Postat av: Moncan

Kan bara hålla med <3

2014-12-07 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0