Hylla en hjälte...

I dag är det ingen vanlig dag för det är Casper födelsedag. Min lilla hjälte fyller nio år idag. ( Han får inte öl som det ser ut som, utan rallylydnadsskyltar som han önskat sig) Ja han är verkligen en riktig hjälte. För han är modig och inspirerar andra och omtänksam. Igår fick han hjälpa mig när jag inte kunde gå. De flesta har hört om min promenad i lördags. Jag fick för mig att springa och trampade då snett. Kunde först inte ta mig upp och fick ringa efter hjälp. Linda körde igenom hela stan och sedan fick hon köra upp mig till akuten. Som tur var den inte bruten.
Svullen och blå. Hoppar runt på kryckor och Casper han var så gullig i går. När han skulle gå ut på promenad med Mille och Jörgen så försäkrade han sig om att jag nådde min mobil. Jag kunde ringa närsomhelst om det var något och han skulle springa hem för att hjälpa mig direkt. I går var det vara farsdag men Jörgen fick serva mig och familjen. Inte alls roligt att vara beroende av allt och alla. Men gå ut med Mille klarar jag inte.
Jasmine hade köpt en tröja till Casper med egna pengar. Fint gjort. I kväll firar vi honom med ett  besök. restaurang och till helgen blir det lite släktkalas. Jag ska halta mig fram på något sätt denna veckan. I går grät jag nästan hela dagen för jag hade ont och tyckte att det var så orättvist att jag skulle bli drabbad av detta också. Förra helgen fick jag ju vinterkräk och det tog flera dagar att återhämta sig. Men det är ju saker som läker men det har inte varit lätt. Rent helvete att bara duscha idag. But, what dosen`t kill you make you stronger,
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0