Man får vara glad för det...

lilla ibland. I fredags var jag hos läkaren och det lyste fortfarande rött på alla tre sköldkörtelproverna. (rött=felvärde) men faktiskt hade ett av proverna sakta tagit sig upp.  Jag är lite piggare faktiskt. Inte lika andfådd längre. Jag har sedan i somras haft stickningar i min hand och varit hos läkare två gånger utan att få hjälp. De har sagt att det var karpaltunnelsyndrom och kanske behövde opereras. Att gå till läkaren är en jävla rysk roulett. Tänk om läkaren tagit prover på min sköldkörtel och höjt min medicin redan då. Jag visste inte att stickningar var ett symtom på låg sköldkörtelvärden. Jag hade antagligen inte blivit så sjuk som jag är nu. Fortfarande har jag inte varit på ultraljud som jag väntar på. Men läkaren skulle försöka påskynda det hela. Stickningarna i handen håller på att försvinna. Tur man inte lagt sig på operationsbordet.
Härligt att njuta av solen i helgen. Ätit frukost ute.
 
Före                                                                 Efter
Jörgen och Jasmine har varit duktiga och tagit ned en massa fula buskar och träd i helgen. Titta
så fint det blev. Bilden ovan.
Ätit lunch ute har vi gjort.
Egentligen hade jag tänkt att skriva mer men jag orkar inte skriva mer. Kram på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0