Året som gott..

För ett tag sedan mötte jag en härlig gammal kollega och vi sa att nästa år kan bara bli bättre. 2015 har inte varit det bästa året för oss båda. Min klipska son Casper sa ivrigt. Men mamma du sa likadant förra året. Så därför kommer jag inte skriva något om det dåliga 2015 utan bara blicka framåt. Jag läste igen om min blogg från året och det vara bara trist och tråkig läsning. Hur tråkig har jag varit egentligen?Skit samma. Jag mår kalasbra nu. Glad och pigg. Lyssnar på gamla hårdrockslåtar och städar tillsamans med min älskade Jörgen. Barnen firar nyår hos sin pappa. Vi tar om vettskrämda Mille. Äta god mat och några vänner kommer förbi och det ska bli en mysig nyårsafton.
Julveckan passerade väldigt fort. Vi hade det hur bra som helst.
Tomten hittade oss.
Mina söta tomtar.
 Casper har fått namnet på sin sjukdom. Sepn1. Finns inget botmedel men forskningen går framåt.
Vi har dock en grund att stå på och kan gå vidare med mer insikt hur hans kropp fungerar.
Gott nytt år på er alla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0