Maratonlopp....

Det går sakta framåt för mig. Lite piggare och orkar göra mer. Får fortfarande sova middag som ett litet barn. Men även roliga saker är som flera maratonlopp. Min stora dotter Sofia med pojkvän har varit hemma. Helt underbart att träffa henne och Cesar. Försökte att hitta på lite små rundor. Men det är ju inte det samma som när man frisk. Men de var ju förvarnade och vi har i alla fall mysiga dagar. Tyvärr råkade vi utför lite otur på Äventyrslandet då Jasmine och Sofia åkte på hjärnskakning i rutschbanan. Casper slog i rumpan och svanskotan.
Stilig par.
Någon karusell blev det. Ja inte för mig. Jag satt på en bänk eller låg i en solstol medan de andra roade sig.
Tylösand var helt öde en dag mitt i Juli. Så trist väder.
Jasmine fyllde 12 år häromdagen.
Mysigt kalas.
 
Här firar Dexter henne på morgonen.
Jag orkar inte skriva så mycket mer. Jobbigt att sitta framför datorn. Men det blir bättre och bättre.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0