Hästar och linus på linjen....

Tänkte häromdagen skriva av mig och berätta vilka jobbiga dagar jag haft men ångrade mig. Vem vill läsa om någon som inte får luft och vankar av och an som Linus på linjen. Jag har tur att inte någon granne har ringt för att få mig hämtad i tvångströja. Går fram och tillbaka i huset. Äter choklad och lider. Jag sover så dåligt på natten och blir trött och orkeslös. Orkar inte mycket om dagarna, Jag verkar ha oändligt med tårar och snart har jag värsta gå och lägga mig fobin. Önskar jag vore en häst som kunde stå och sova. Ren och skär tortyr den här jävla struman som trycker på min luftstrupe. Inget jag önskar min värsta fiende ens. Men jag är inte ute efter något medlidande. Jag är stark, duktig och bäst. Jag fixar detta. Snart är skiten över. Lite mer än en vecka kvar till operationen.
Dexter, ungarnas lillebror, var på besök häromdagen. Han får mig på så gott humör. Ett riktigt litet
charmtroll.
Verkar som han också ska börja spela fotboll.
 
Storasyster spelar flera gånger i veckan. Astrio heter laget. Ovan foto har inte jag tagit.
Casper fick sin tandemcykel i går. Vi tog en liten provtur runt kvarteret. När jag blir frisk så
kommer vi cykla hela dagarna.
Idag var jag hos läkaren och skulle få ett läkarintyg. Jag berätta om mina svåra nätter och även hur jobbigt det är på dagen. Då säger han: Du är ju deprimerad också. Jag skriver ut en antidepressiv. No fucking way, sa jag nästan. Självklart är jag deppig och får ångest för jag inte får luft men hur fan skulle ett par tabletter hjälpa.? Aldrig i livet att jag börjar med sådan saker. Jag bad att få en allergitablett man blir trött av i stället. Jag ringer hellre min mamma och gråter ut. Förlåt mamma men du får stå ut med mig. Jag har fysiska problem som snart är över. Jag är inte deprimerad. Bara deppig av att lida.
Detta är ett litet lyckopiller. Min familj som stöttar mig och som får stå ut med mig. ( Jag hopppas att det står ut)
Min lilla Casper som jag ska vara duktig och ta hand om. Nästa vecka blir det besök på öron-näsa hals för att reda ut hans ökade andningsuppehåll.
Trevlig helg allihop. Tack för att jag fick gnälla av mig lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0